Direktlänk till inlägg 5 januari 2010

Snälla, låt vargen vara!

Av Emelie - 5 januari 2010 12:04

Jag är emot jakt.

Jag kan inte förstå hur man nu vill döda våra fina vargar.

Visst att dom är farliga o kommer närmre o närmre människorna men det tycker inte jag ger en anledning till att döda. Det finns hur många andra saker som helst att göra.

Det är låter ju bra det som dom flesta säger, att stammarna börjar bli inavlade o man måste få bort dom största alfahanarna, men! Det är INTE OK att sätta in 30 - 40 000 personer för att få bort 27 stackars vargar! O dessutom, det är NI människor som är för detta som kan klandra er själva sen när vi inte har några vilddjur kvar i Sverige! Ni gör så att allt det vackra utrotas o försvinner för gott. O hur dom efter en jakt, kan ställa sig o ta en bild på sig själva o "deras trofé", FAN TA ER!



Va tvungen att ventilera lite. Blev så förbannad efter att ha läst en artikel på aftonbladet.


Igår va vi på lunch på 8 Glas med Mathias syrra, pappa, farfar, fastrar o kusiner. God mat o riktigt trevligt va det.

Efteråt åkte vi till MediaMarkt o spanade lite på en ny data. Min bröjar bli hängig o dessutom vill Mathias ha en liten med mobilt bredband nu när han ska ligga ute. Så han tar min med det mobila o jag får en ny laptop!   En vit Samsung N140.


Idag har jag tvätt tid från 16.00 - 20.00

Imorgon börjar jobbet igen! Onsdag o torsdag denna veckan.


Puss!

  

 
 
Ingen bild

Nikki

5 januari 2010 17:48

Ja dom är så jävla stolta efteråt! Hur kan man ens vara det med tanke på, som du skrev, hur många människor dom skickar ut för antalet vargar. Fega är dom! Det är så jävla illa allihop.

 
Johnny "Puma Silverback" Höglin

Johnny "Puma Silverback" Höglin

6 januari 2010 12:24

Bra som fan Emlan! Snacka om de "tuffa" jägarna blir som små kåta pojkar då det vankas vargjakt. Jävla losers... Hatar också vargjakten!

http://pumasilverback.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 18 mars 2010 22:57

... eller inte. Va tror ni? Oavsett så hoppas jag på ett nytt litet "barn" till min fina familj. En liten Myra som hon ska heta.         Vet att jag är urkass på det här med bloggning. Men det finns ju inget att uppdatera med. Vill in...

Av Emelie - 10 mars 2010 16:31

för en väldigt dålig uppdatering! Gosh... Men nu kommer den!   Dagarna innan den stora 25 årsdagen va lite stressiga. Förbereda kalas o smörgåstårta. Men en bättre dag kunde jag inte fått    Min mamma, pappa, Mathias mamma o hennes sambo Fredri...

Av Emelie - 1 mars 2010 23:40


Tyvärr så gillar hon den inte lika mycket som jag vill att hon ska göra   Idag fick även matte ett efterlängtat paket från Ellos med en topp m.m på posten. Nu ska vi bädda ner oss. Natti! ...

Av Emelie - 28 februari 2010 20:02

Oh lycklig är jag för det      Sen har min fina mamma skickat med nytt Royal canin foder för en månad, 1,5kg o en jätte fin stickad äkta "lusekofta" från Norge. Detta tackar vi för!   Nu ska jag snart sminka mig o jobba min sista natt för den...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards