Alla inlägg under november 2009

Av Emelie - 29 november 2009 11:48

Smiter forbi internetcafet innan vi ska aka ner till hamnen for shopping o middag. Klockan ar ju redan snart sex har.


Idag va det mulet sa vi hyrde 2 moppar o akte 2 mil. Ner till National parken dar vi traffade pa ilskna apor men som tur va inga varaner som skulle ga losa dar inne. Upp o in i jungelen for vi ville in o se Tiger cave men det lag alldeles for hogt upp i berget for att vi skulle orka oss upp. Stannade o matade elefanterna med, den ena va helt galen men roligt va det


Imorgon ar det pressa pa stranden som galler! Har haft (mar)drommar nu i flera natter att jag kommer hem lika blek som jag va nar jag akte hit.



Av Emelie - 28 november 2009 15:01

Nu ar vi pa Krabi. Tog baten ut idag eftersom vi, eller rattare sagt jag ville ha lite mer action o det fick vi!


Just nu bor vi pa ett stalle som heter Paragon. O detta ar likamed Rasta/Jamica/Thailandare. Haha ja ni ska fa se nar jag kan lagga in mina bilder!

Mamma ligger inne pa rummet magsjuk eller nat liknande. Hoppas att hon ar piggare imorgon.


Annars sa ar allt fortfarande bra. Varmt som tusan, brunbranda o lever gott!


C you soon

Av Emelie - 25 november 2009 10:48

Hej hopp!


Sitter pa ett internetcafe just nu. Klockan ar fem har pa eftermiddagen o snart ska vi upp o ta oss en powernap efter hela dan pa stranden. Varmt varmt o vaaarmt har vi det! Men klaga ska man inte. Forutom att jag har brant mig en aning idag Glad


Flygresan va skit, som vanligt. Eftersom att vi landade 7 pa morgonen igar o va framme pa Railey beach redan klockan 10 sa vi fick slanga oss i havet redan igar.

Andra dagen idag, utvilade o pigga!


Imorgon ska vi ta en snorkeltur ut till Chicken island for att forhoppningsvis fa se revhajar o skoldpaddor.


Nu ska jag pipa ut i hettan igen.

Ha det sa bra mina vanner! Kyss

Av Emelie - 22 november 2009 13:57

... exakt så sitter vi på planet till Thailand Skrattande


Usch o fy va trött jag är idag! Sovit tio timmar på 2 dygn. Men det är bara bra att jag är trött, ska ju trots allt upp halv sex imorgon för att åka o lämna hundarna med mamma.

Nu är allt packat. Snart allt iaf... Planeringen blev inte riktigt som jag hade tänkt så då får man stressa lite i sista sekunden.


Saknar mina Älsklingar! Jätte mycket! Men dom har det bra hos Nikki, o nu gör dom massor av framsteg med henne katter också. Men ändå, min ögonstenar! O imorgon är det min Stjärnas tur.


Nästa gång jag skriver uppdaterar jag från Paradiset Glad

Ska tom försöka lägga in lite bilder om det går.


Anyway, ha det underbart här hemma i Sverige!

Vänner, jag tänker på er.


Kyss

Av Emelie - 21 november 2009 13:49

And We're off 2 c New Moon !

 

Nu är det bara två dagar kvar till vi åker Cool

Av Emelie - 20 november 2009 15:00

Måndag, idag: Inkasserat solskyddsfaktor & växlat pengar. Resfeber. Jobba.

 

Tisdag: Sova & jobba.

 

Onsdag: Ledig. Ner till stan & köpa några klädesplagg att ta med mig.

 

Torsdag: Ledig. Köra mina katter till Nikki. Vara ledsen o sakna mina älsklingar. Ännu mer resfeber.

 

Fredag: Packa lite grann. Sova & jobba.

 

Lördag: Bio - NEW MOON. Sova lite & sen jobba.

 

Söndag: Går upp efter nattens arbete, packar det sista o sen åker vi till mamma, pappa & Lisa. Inväntar måndagen. Nu snackar vi resfeber!

 

~ ~ ~ ~


Nu ska vi åka till Mathias mamma efter att han har varit på ett besök hos tandläkaren.

Kyss

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards