Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Emelie - 10 januari 2010 22:40

Har precis avslutat ett samtal på 1 timma o 17 minuter med min "nya" halvsyster   


Efter ett fegt sms igår kväll så ringde hon upp så vi båda fick svar på alla frågor o fick byta massa information. Nu planerar vi snart ett möte så man kan få träffas. Kul!


Helgen har vart cool lugn! Igår följde jag med Ronja till hennes familj ute i underbara Gränna för att hämta hennes kid. På kvällen kollade jag på TV o pratade med Jennie en stund.


Känns som jag håller på att bli sjuk idag...? Hängig o en aning snorig *Vill inte*

 

Nu är jag trött på minusgrader, snö, is o mörker. Vill ha sommar, sol, massa plusgrader, semester, bad, mysiga ljusa kvällar o nätter med en flaska is kallt vitt vin. Det är livet!

Visst överväger faktiskt det ljusare halvåret nu när jag lägger upp det så istället för mys under en varm filt med massa värmeljus?   


Strax blir det film med baby, 2012 tror jag den heter. Inte så mycket för sånt där aciton o skit men det får funka. Nattuggla som man är. Först måste mina stackars blommor ha vatten, eller rättare sagt dom få jag har kvar!


Puss!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards