Direktlänk till inlägg 21 februari 2010

KATSHING!

Av Emelie - 21 februari 2010 14:02

Mathias ringde in till Ringaling på TV, dom där programmen man får gissa sig till svaret. Han kom fram, gissade rätt o håvade in 8000:-   

Vilken flyt han har!


Nu är vi påväg hem till Jönköping igen efter en helg hos mamma o pappa.

Tiden gick för fort så jag hann inte träffa någon men lika mysigt som alltid ändå.


O till er som tar illa upp för att jag inte hinner ringa o träffas när planera står på topp över knappt 2 dar så ska ni veta att jag inte gör det för att jag inte vill träffa er.

Det är bara så att jag inte alltid hinner helt enkelt! Visst får ni bli sura på mig om ni vill det o om ni tror att det blir så mycket bättre då! Men det kommer faktiskt fler tillfällen även om dom inte kommer så ofta, men så är det när man bor 15 mil bort o har ett heltidsjobb.


Foxy är kvar hos mamma. Hon envisas ju med att försöka para henne o det får hon gärna, bara jag slipper   

Kommer såklart sakna min lilla Stjärna men om vi har turen med oss på våran sida så kan jag hämta henne i Borås redan nästa helg ist för att hon ska komma den 5/3.


O snö snö snö o åter SNÖ! Give me a break! Ingen vår kommer det bli men förhoppningsvis en sommar...


Puss!



 
 
Ingen bild

Nikki

22 februari 2010 11:17

Shit! Det är ju asmycket pengar! Fan vad fint :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 18 mars 2010 22:57

... eller inte. Va tror ni? Oavsett så hoppas jag på ett nytt litet "barn" till min fina familj. En liten Myra som hon ska heta.         Vet att jag är urkass på det här med bloggning. Men det finns ju inget att uppdatera med. Vill in...

Av Emelie - 10 mars 2010 16:31

för en väldigt dålig uppdatering! Gosh... Men nu kommer den!   Dagarna innan den stora 25 årsdagen va lite stressiga. Förbereda kalas o smörgåstårta. Men en bättre dag kunde jag inte fått    Min mamma, pappa, Mathias mamma o hennes sambo Fredri...

Av Emelie - 1 mars 2010 23:40


Tyvärr så gillar hon den inte lika mycket som jag vill att hon ska göra   Idag fick även matte ett efterlängtat paket från Ellos med en topp m.m på posten. Nu ska vi bädda ner oss. Natti! ...

Av Emelie - 28 februari 2010 20:02

Oh lycklig är jag för det      Sen har min fina mamma skickat med nytt Royal canin foder för en månad, 1,5kg o en jätte fin stickad äkta "lusekofta" från Norge. Detta tackar vi för!   Nu ska jag snart sminka mig o jobba min sista natt för den...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards