Alla inlägg under januari 2010

Av Emelie - 31 januari 2010 20:40

Jag har hittat en ny svaghet.

Alla som känner mig väl vet att jag är en torsk på TV program, o nu menar jag BIG TIME!

Speciellt det som har med vampyrer att göra.

Såg på reklamen att en ny serie på TV6 skulle börja, jag blev intresserad o kollade upp den på nätet. Laddade ner första avsnittet o nu ska jag snart slänga på avsnitt 4 & 5. Nu är jag fast!


Kan säga att det bästa jag nånsin gjort va att inkassera en 42 tums platt TV!

Haha jag låter säkert helt vrickad nu men så är det.

Av Emelie - 31 januari 2010 14:30

Nikki o Johanna, två av mina absolut bästa vänner! Tack för den otroligt fina väskan!   


Ledig idag. Helt underbart! Har precis städat badrummet. Får väl bli en fortsättning ut i hela lägenheten så småningom. Vattna blommor, laga mat, ut med hunden. Bara ännu en normal dag i mitt liv   

Ikväll ska vi kolla på film, The Uninvited. Scary!

Ner till jobbet o hämta upp all min tvätt om en stund först o främst.


Puss!


Av Emelie - 28 januari 2010 23:52

Gick upp imorse, med god tro om att dagen skulle bli kalas. FEL!

Maria, chefen ringer o frågar om jag kan hoppa in o jobba inatt. Efter x antal samtal o sms tar Alex min natt på söndag så jag slipper jobba sex nätter denna veckan iaf! Men ändå, min planer med Nikki o Jonis blev inte av. Nikki, jag tänker på dig.

Det låg en biobiljett i mitt fack förut när jag kom. Som tack för att jag hoppade in i natt. Det tackar jag för, så nu ska jag o baby se Avatar nästa helg.


Storhandlade för 1700:- förut. Oj oj oj va fullt det är i kyl/frys/skafferi kan jag lova!

Stort grattis till min fina brorsdotter Engla på hennes 8 års dag! Hurra hurra HURRA!   

  

Av Emelie - 28 januari 2010 10:25

Gick upp nio idag   


Ska iväg o storhandla vid tolv. Fortfarande snöstorm ute...


Nu - Kaffe & Våra Bästa År !

Av Emelie - 27 januari 2010 17:31

Äntligen!    Nu har jag köpt Bravo Burgare till Foxy, med vom i. Hon kommer smaska så det står härliga till!

Kom hem för en stund sen. Har bara hunnit gå upp, dricka kaffe, åka o köpa hundmaten. Nu har Mathias åkt till jobbet så ikväll blir det bara mys med mina djur i soffan. Massa ljus tända o förhoppningsvis så kommer det nåt bra på TV.

Ska nog ringa Frida o be henne komma förbi.


Imorgon blir det storhandla! Ska sätta mig o skriva en lååång lista på saker som behövs.

Klockan 18.oo imorgon ska jag hem till min darling Nikki med Jonis o fika. Längesen vi sågs allihop. Ska bli kul!


Btw! What's up with the väder då?! Va trött jag blir! Snöstorm...   

Längtar till den där morgonen, när man går ut vid fyra-fem på morgonen o hör fåglarna kvittra. Vilka känslor! Då är det vår. Men nu känns det väldigt långt borta igen.


Rebecca va här förra veckan med fina Falcon. I förrgår ringde hon o berättade att Falcon har fått kennelhosta. Shit! Jag håller tummarna för att Foxy inte blir smittad så vi kan åka till mamma o pappa i februari.


  

Av Emelie - 23 januari 2010 12:43

Oj, vaknade alldeles för sent idag! Men skönt va det med sov morgon   

Nu blir det snart två koppar kaffe o sedan ska musiken på. Städa lägenheten innan vi går en fin vinterpromenad med min morgontrötta Foxy.

Ikväll blir det god mat o film.


Igår åkte vi hem till Christer & Lilly. Alltid lika kul!

Längtar till bion imorgon.

Puss!

Av Emelie - 21 januari 2010 18:31

Fick ut 12960:- i lön för 6 arbetade nätter. Det ni!


I helgen blir det inget besök till min syster, men däremot massa annat roligt.

Imorgon kan vi förhoppningsvis åka ut till Christer & Lilly o träffa dom. På lördag ännu mer planer o på söndag ska vi äntligen gå o se Snabba Cash. Det spelar ingen roll vad ni tycker o säger, Joel Kinnaman, du är heeeet! Han toppar just nu lätt topp 3 i drömkillar   

Av Emelie - 19 januari 2010 20:52

Vill, vill VILL ha en till liten plutt! En liten Myra (namnet är redan bestämt!)

Får se om en parning på Foxy äntligen kan ta sig, annars så köper jag en. Även om det kanske inte är så populärt än för min bättre hälft, prinsarna o lilla sessan.

Sitter på Blocket med jämna mellanrum o kollar efter annonser men det finns ju inte så många att välja på då det inte finns så många uppfödare än.

Vi får väl se hur det blir   

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards