Alla inlägg under oktober 2009

Av Emelie - 18 oktober 2009 11:24

Riktigt söndagsväder ute idag!

Försöker få med mig nån ut på 7 kilometarn men ingen verkar vilja nappa... Vi får väl gå själva :)


Igår blev det riktigt mysigt. Hyrde film o spelade Buzz.

Nu är min älskling iväg o jobbar men kommer hem lagom till en middag i eftermiddag o ikväll blir det ännu en film, Duplicity. Nån som sett den? Blev sugen på att se den igår men så hade Mats o Cissi redan sett den.

Känns som det enda vi gör är att sitta hemma o glo på film men det har kommit så många nu som är så otroligt bra! Tex Johan Falk fimerna. Underbara! O dessutom så är det ju höst nu, då ska man sitta inne med filtar o tända ljus :)


Av Emelie - 17 oktober 2009 15:25

Den 23/11 åker vi till Paradiset! Tredje gången jag åker dit o första för Mathias. Sexton dagar i värme, sol o på stranden. Kan det blir bättre? Här har vi bott förut o börjar här ett par nätter o sen får vi se vart det bär av. http://viewpointresort66.com/ 


Slutade med min förra blogg för jag blev uttråkad, tappade besökare o hade helt enkelt inget nytt att skriva om. Fick en ny gnista mest pga att alla där "hemma" i Mölndal/Göteborg o min mamma ska kunna läsa o se bilder. Det händer ju tyvärr allt för lite att jag åker hem på besök.

Jag har ju allt mitt här nu, sambo, djur, jobb o lite vänner som kräver tid. O med tanke på att jag jobbar varannan helg då försvinner det ännu mer tid.


Nej nu måste sminket på så jag kommer ut nån gång idag!

C you!

 

  


Av Emelie - 17 oktober 2009 14:21

  


  

  

  

  

  

  

Av Emelie - 17 oktober 2009 13:49

Morgon o morgon... Ångest! Somnade nog vid o3.3o imorse o gick upp halv två. Sovit bort hela min lediga helg känns det som.


Igår hände det inte för mycket. Jag o Mathias åkte o köpte revben, potatissallad o sallad. Kollade på Idol o sen den nya Transformers filmen.

Idag ska vi hem till Mats & Cissi.


Kyss

Av Emelie - 17 oktober 2009 01:38

Vet att många undrar varför jag la ner min förra blogg, men quess what...

I'm Back In Business!


Tyvärr är klockan allt för mycket o jag måste snart lägga mig för att orka med morgon dagen men snart kommer denna sidan uppdateras var o varannan dag med nya bilder o saker som händer.


Natti!

Börjar självklart med första (höst)bilden på min Sessa

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards