Alla inlägg under oktober 2009

Av Emelie - 22 oktober 2009 12:17

Beställde en skit läcker tröja till Foxy igår kväll, den är framme hos oss imorgon. Den som jag bestämde mig för är dock inte rosa utan röd, fanns inga svarta kvar i stl S.



Produktbeskrivning:

Mysig luvtröja med fräckt rockinspirerat tryck med döskallar och fina strass stenar.

  

Av Emelie - 22 oktober 2009 12:04

Tänkte att jag skulle komma upp lagom till tio idag eftersom jag somnade ett inatt men icke, fem över elva slog jag upp ögonen, ut med hunden, duschade o nu sitter jag här med en kaffe. Ska ner på P-möte klockan två!


Kallt som tusan ute idag o va blir inte mysigare då än leggins, min lårhöga stövlar, en kofta o min nya fina höstjacka? Perfekt Glad


Nej nu ska jag sminka mig. Hörs sen!


  

Av Emelie - 21 oktober 2009 16:17

Fy va trött jag är idag! Kom knappt upp när Mthias väckte mig klockan två så jag snozade till halv tre Tungan ute


Nu tvättar jag fyra till åtta. Min duktiga sambo har precis dammsugit hela lägenheten o moppar golven just nu.

Kanske därför jag inte ville gå upp idag. Städa, tvätta, diska, laga mat... Inte så kul!

Imorgon är det P-möte 14.00 - 15.00 o efter det åker jag o Nikki ner till stan. Möter upp Mickan o går i lite affärer o tar en fika sen.

Ska jobba hela helgen.


Nu ska jag ladda ner bästaste Gossip Girl som jag kan se ikväll. Sedan står bara mys på schemat!


Kyss

 

  

Av Emelie - 20 oktober 2009 15:36

MATHIAS ANDERSSON

EMELIE PALMQVIST

63.5 %

Ett förhållande mellan MATHIAS ANDERSSON och EMELIE PALMQVIST har goda chanser att bli lyckat!
Testa själv kärlekstestet här!

Av Emelie - 19 oktober 2009 21:36

Dags att åka till jobbet om tjugo minuter. Har alltså ännu en underbar natt på The Hilton Inn framför mig Flört


Stackars Foxy slog i sin tass igen så lite blod tittade fram. Ringde till min "privata veterinär" aka. min kära mamma, som gav mig rådet att hon ska ha förband på i minst en vecka.


Idag finns inte så mycket mer att uppdatera med så jag avslutar här! Kyss



Av Emelie - 18 oktober 2009 20:19

Funderar på pannkakor? Frida kommer ju om en stund :)

Här kommer dom två sista bilderna för idag.

Söndagsmys med en trött katt o en skadad vovve.


  

  

Av Emelie - 18 oktober 2009 15:32

Vi kom ut på en promenad, fast inte 7 km :) Det räckte dock för att hon skulle busa runt så att hennes lilla sporre gick sönder igen. Märkte det när vi kom in igen, blod o den stack rakt ut. Uscha!


   Absolut ingen linslus idag!

  

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards