Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Emelie - 28 oktober 2009 17:49

Goddag!


Trött dag idag. Mathias väckte mig 11.25 o va arg. Foxy hade bajsat diarre' i sovrummet Förvånad Usch fy o blä! Fick motvilligt sätta mig o torka upp detta. Gjorde rent, öppnade hela fönstret o dränkte sovrummet i parfym o somnade om efter en halv timma. Halv två igen fick jag ta mig upp. Måste ju somna normal tid ikväll, klockan ringer 06.30 imorgon bitti. Då är det dags för brandutbildningen!

Åkte till Willys på Österängen o inkasserade mat m.m för 1215:-

Hittade en bok, Champange flickan som ska med i resväskan till Thailand! En sann historia inifrån sexindustrin. Älskar verklighetsbaserade böcker. Måste komma ihåg att låna med mig nån mer från Nikki. Kan du påminna mig om det babe? Flört

På tal om resväska så kom vi på häromdan att vi slängde våran för den gick sönder. Så nu måste vi ge oss ut på jakt efter en stor o en lite mindre!


Stör mig riktigt regält idag på vänner hemifrån Mölndal, dock inte alla nu bara så ni vet! Men några som är otrevliga o sura för att man flyttade därifrån. Varför fan då undrar jag?! Kan ni inte bara vara lyckliga för min skulle precis som jag är för eran nu när vi har stadgat er? Eller är det helt enkelt bara så att vi växer ifrån varandra?


Hittade jätte fina små pumpa dekorationer på Willys o allt för bara 30:- Får passa på o göra lite Halloween mys när det är så billigt.


Nu ska jag plocka undan lite här hemma o så. Min kära granne Linda kommer ner på fika imorgon o då kan det ju vara trevligt om det ser bra ut i lägenheten också Glad


Ska ladda ner ett avsnitt av Gossip Girl o sen kommer Grey´s anatomi ikväll!


  


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards