Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Emelie - 12 februari 2010 22:43

Jag väljer att ta bort inlägget jag skrev under natten med ångest som stod mig upp till halsen! Hädanefter kommer jag inte längre se tillbaka, utan bara framåt.


Förändringar bad jag om o förändringar kommer det att bli.

Efter ett långt samtal mellan mig o Mathias igår kväll kom vi fram till att vi ska bli aktiva människor igen som är positiva o glada.

Visst har vi alla svackor som jag kanske just nu har men det gäller att ta sig ur dom också.

Gymkort ska inkasseras! O idag va vi nere på Bygginvest o la in ett önskemål om att få byta lägenhet till en på bottenplan o uteplats. Jag vill ha en uteplats samt en liten trädgård. Kan bara se framåt nu, det kommer ta tid innan nåt blir ledigt o man flyttar in. Men en varm sommar morgon, öppnar dörren ut till våran lilla "trädgård", katterna får ett aktivt liv ute, Foxy kan ligga i gräset o sola o jag kan dricka mitt morgon kaffe utomhus o njuta av det. Låter det inte perfekt?   

Sen så kommer ju den biten med att packa o flytta... Men den hoppar vi över nu!


Nu ska jag jobba hela helgen lång.

Måste också passa på att gratta min söta lille morfar idag på hans 85 årsdag! Hipp hipp hurra hurra HURRA! (Laddar upp en bild imorgon)

 

En god vän som jag sökte råd hos sa en sak till mig;

Det är sakerna du har gjort o gått igenom för att bli den Du är idag.


Jag avslutar detta inlägg med det.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards