Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Emelie - 2 februari 2010 19:35

Dom toppar min lista just nu.

Sitter o känner mig som jag gjorde när jag va 14,

 tok kär i personer som är med på TV eller film.


  

Paul Wesley.

Spelar huvudpersonen som Stefan i Vampire Diaries.

Han får gärna komma o röva bort mig, hade inte gjort nåt motstånd alls!

Självklara nummer ETT!


  

Ed Westwick.

Spelar heta Chuck Bass i Gossip Girl.

Ett ord:  Y U M M I E ! ! !


  

Robert Pattinson.

Vet, han är inte snygg i verkligheten men som Edward Cullen i bla Twilight så finns det inget finare att kolla på. Vilken tjej som helst hade låtit han ta en tugga om han skulle komma smygandes in i rummet.


  

Alexander Skarsgård.

Även han är alldeles för snygg när han spelar vampyren Eric Northman i True Blood.

Har aldrig riktigt tyckt han va särskillt snygg tills jag såg honom i serien.



Av Emelie - 2 februari 2010 10:04

O var är våren?!

Ännu mer snö idag. Suck.


Hela dagen igår spenderade jag i soffan med massa ansnitt av Vampire Diaries. Vet! Jag är knäpp   

Idag vet jag inte riktigt vad man ska hitta på, förutom att städa undan som vanligt.


Har funderat mycket på min semester i sommar. Dum som jag faktiskt är så gick jag med på att Anna fick veckorna 28, 29, 30, 31 & 32. Ska försöka få igenom iaf vecka 30 - 33. Vill ha tre veckor i januari 2011 sen när vi åker till Thailand igen   

Fast det är väl inget att sitta o grubbla över nu.


Våra Bästa år om tjugo minuter. Får se vad det blir resten av dagen.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards