Alla inlägg den 22 december 2009

Av Emelie - 22 december 2009 15:35

Gick upp halv tio idag o sminkade mig för att åka med Frida o Mickan upp till a6 för julshopping, inte för min del utan deras... Men! Dom som känner mig väl vet att inte kan motstå en frestelse av nåt man hittar o verkligen, veeeerkligen vill ha.

In på H&M o köpte lite smått o gott, bla barnvantar, såna mini som jag hade tänkt att man kanske kunde göra om till små skydd till Foxys tassar. Dom kostade bara 20:- paret.

Vidare in på Ikea efter helvetesupplevelsen på a6, kändes som att alla va ute just idag o köpte julklappar! Värmeljus o en klapp till Foxy. (Kolla bilderna) Efter att alla va klara o en fika så åkte vi ner till Solåsen, Rusta där Frida inkasserade klappar. Sen snabbt in på Rilo, djuraffären innan vi åkte hem. Där blev det en elementsäng till katterna o plackoff till dom allihop.

Mathias blev väl lite sisådär chockad när jag kom hem med alla dessa påsar   


Även här hemma väntade fina klappar. Mathias mormor & morfar hade vart förbi o lämnat en klapp samt julblomma. Sen hade Mathias fått från sitt jobb.


Nu kommer Mats o Cissi om en stund på ett litet besök.

Ikväll kommer Frida o då blir det soffpotatisar igen!


   Fin julblomma i hallen.


Ett läckert våffeljärn!  


Choklad i massor fick Mathias.  


   Varm kattsäng.


Foxys toksöta klapp! En mjuk Bulldogvalp. Lika stor som henne.     


Sorry för bilder med dåligt ljus o lite suddiga   

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards