Alla inlägg under november 2009

Av Emelie - 19 november 2009 10:05

God morgon!


Har vaknat av o till sen sex imorse. Men halv tio gick jag upp. Somnade vid halv två inatt så jag känner mig riktigt pigg idag Glad

Lite senare idag ska vi köra mina kissar till Nikki. Ska fixa kattlådan o deras klor om en liten stund.


Idag är det bara fyra dagar kvar!

 

Blve lite äcklad nu när jag hällde upp kaffe till mig själv. Tog fram mjölken o slängde ett snabbt öga på datumet... Den 14/11... Fem dar gammal. Blir svart idag!


Igår åkte vi ner till stan men hittade inte speciellt mycket. Det är ju inte årstiden för kläder att ha med till Thailand! Vi får börja leta efter lite nytt där nere ist nån av dom första dagarna.

Efter det kom vi hem o gjorde middag. Drog med mig lilla Foxy ut i blåst o regn men hon tvärstannade efter två meter o vägrade gå! Stoppade in henne innanför jackan o gick bort till Mickan ett par timmar.


Kyss

Av Emelie - 17 november 2009 20:59

Du är min Ängel !

  

Av Emelie - 17 november 2009 18:46

Peelingen avklarad. Nu är jag mjuk som en babyrumpa Tungan ute

Ska göra ännu en innan måndag.


Mats kom förbi på en kaffe o lite tjöt. Nu sitter jag här o inväntar Biggest looser. Sedan kommer Ugly Betty o efter det våra kära Hemmafruar.


  

Av Emelie - 16 november 2009 19:15

Måndag, idag: Inkasserat solskyddsfaktor & växlat pengar. Resfeber. Jobba.


Tisdag: Sova & jobba.


Onsdag: Ledig. Ner till stan & köpa några klädesplagg att ta med mig.


Torsdag: Ledig. Köra mina katter till Nikki. Vara ledsen o sakna mina älsklingar. Ännu mer resfeber.


Fredag: Packa lite grann. Sova & jobba.


Lördag: Bio - NEW MOON. Sova lite & sen jobba.


Söndag: Går upp efter nattens arbete, packar det sista o sen åker vi till mamma, pappa & Lisa. Inväntar måndagen. Nu snackar vi resfeber!

Av Emelie - 14 november 2009 19:44

Mathias väckte mig tjugo över elva efter att ha somnat fem på morgonen.. Inte så populärt kanske!

Gick ut med Foxy o väl inne igen upptäckte jag att vi inte hade nån frukost, inte ens kaffe hemma. Så av med myskläderna o på med lite bättre o iväg till Ica Maxi. Med tanke på hans extremt griniga humör igår så blev det inget EKO. Såg idag på Maxi att solskyddsfaktor inte är så billigt o då börjar jag undra varför man tar såna jävla överpriser?! Va arg jag blir.


Va hemma hos Mickan & Tobbe förut o spanade in deras nya lya. Riktigt fin faktiskt Glad

Snackade med Frida för en stund sen o fick veta att hon har tvätt tid idag, eller hade. Sprang ner o satte på en maskin o håller verkligen tummarna nu för att dom inte ska stänga av elen så den hinner gå klart, bara tio minuter kvar tills det är klart. Hoppas hoppas hoppas!

Det blev en god middag idag med fläskfilé i paprika/chili creme fraiche (kan inte stava till det) o ris. Nu satte jag precis in en hallon/blåbär paj i ugnen som vi ska smaska till en film om en timma. Mysdag Glad


Imorgon blir det långpromenad med Mickan, Ronja & dogsen!


Kyss

Av Emelie - 13 november 2009 14:57

Huvudvärk o trött. Inge bra start på dagen! Sitter med en kopp kaffe nu iaf som jag hoppas ska hjälpa mot båda två.


Våran resväska har vi fått tag på nu! O om 10 dar åker vi Cool !

Helgen blir lugn o skön. Idag till Mats & Cissi o imorgon hjälper jag nog Mickan lite med hennes flytt innan en kväll väntar hemma med god mat, film o mys!


Har redan planerat att vi ska åka förbi EKO på vägen till Mats & Cissi sen så jag kan köpa lite solkrämer, bodylotion, bodyscrub o lite av allt smått o gott.

Antingen imorgon eller nästa veckan får det bli stan. Har verkligen inte orkat denna veckan!


Nää, inte på blogg humör idag.

Kyss

Av Emelie - 11 november 2009 14:21

Måste ses av a l l a !!





Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards