Alla inlägg den 2 november 2009

Av Emelie - 2 november 2009 14:14

Har en riktig äckel dag idag! Obestämd

Kan trösta mig själv med att det bara är 21 dagar kvar till Thailand o att Nikki jobbar samma dagar som mig denna veckan.


Nu kom precis Mathias hem med Expedit hyllan till badrummet. Jag har precis röjt upp där inne o dammsugit lägenheten men ändå känns det inte rent...


Foxys tröja som jag fick på posten åkte ju tillbaka o den nya svarta i storlek XS kom förra veckan. För liten! Blir så trött! Mailade dom idag ang det med storlekar o fick tillbaka att om jag ville ha mer passformade kläder så får jag beställa av deras dyrare märken. Va tror dom, att jag är gjord av pengar eller?! Man fick ett val på den sidan, antingen skicka tillbaka o få tillbaka alla pengar förutom det för frakten eller byte en gång av vara. Så nu sitter jag med en för liten tröja för 300:- till henne. La ut den på Blocket o hoppas på bättre lycka där.

Så ni med småhundar, beställ aldrig från doggie.se om ni inte känner för att köpa ett klädesplagg för 500-600:- då.


Promenaden igår med Mickan va hur mysig som helst! Nu flyttar hon snart närmare mig också o då blir det den rundan ett par gånger i veckan Glad Efter det blev det en god middag med fläskfilé, egna klyftpotatisar o morötter i ugn o sen sallad. Efterrätt - Bärpaj.


Kyss


Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards