Direktlänk till inlägg 7 november 2009

Bloggar från jobbet

Av Emelie - 7 november 2009 03:35

Men säg inte det till någon Flört

Har så fruktansvärt tråkigt o hittade denna frågespalten eller va man nu ska kalla det på Nikkis sida o kopierade!

 

Märkeskläder eller secondhand?
H&M, Gina Tricot o shopping online, får man svara så?

 

Mac eller PC?
PC.

 

Liknar du en kändis?
Dom säger att jag är rätt lik Angelina Jolie, iaf förr.

 

Bästa låten i världen?
Alphaville - Forever young

 

Är det OK med vita lögner?
Ja det tycker jag allt. Men jag kan varken dra vita eller svarta :)

 

Vilken dokusåpa skulle du helst vilja vara med i?
BigBrother, supa o ha sex i TV verkar klockrent! (Skämt osido)

 

Hur många timmar sover du per natt?
För många eller för lite.

 

Favoritsåpa alt. dokusåpa?
VÅRA BÄSTA ÅR! Vad annars? :P

 

Vilket lands matkultur tycker du bäst om?
Thai kanske?

 

Vilket intryck gör du på andra?
Vänlig.

 

Det här vill jag bli när jag blir stor?
 Större, haha! Vet att jag helst vill jobba med djur iaf.

 

Det här får mig att bli alldeles vansinnig...
Falska tjejer, när djur far illa o skitsnack!

 
Vilken egenskap vill du helst se hos andra?

Bryr mig bara om dom som finns i mitt liv o är rätt nöjd med dem. Men självklart skulle jag vilja att mer personer där ute visar mer respekt för andra medmänniskor, djur o gamla personer.

 

Hade du något smeknamn när du gick i skolan?
Palmqvist tror jag väl det va.

 

Hur var du som barn?
Nu ler min mamma vet jag för hon har nämligen berättat för mig att jag va den bästa ungen en mamma hade kunnat önska sig! Tyst (pratade inte med nån på 2 år eller hur va det?) snäll o sov mycket.

 

Varför bloggar du?
För att mina vänner ska kunna läsa o se bilder. Framför allt min familj o vänner i Mölndal.

 

Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
Går inte kärlek o vänskap hand i hand? Jag älskar ju mina vänner.

 

Vad kan man leva utan?
En njure eller lunga... Kommer inte på mer!

 

Vilket är viktigast hos din partner?

Trohet, ärlighet, humor. Vill ni att jag ska skriva en bok om det?


Har du funnit Harmoni i ditt liv?
Jo jag tror det.

 

Hur ofta lagar du mat hemma?
Ohja :)

 

Vad skulle du göra med ett friår?
Oj det kan jag inte svara nu.

 

Hur svarar du i telefonen?
Hallå, hej, va vill du, aa, välkommen till... haha glömde att jag är hemma!

 

Är du pinsam på fyllan?
Fullt ös, medvetslös!

 

Vilken var din första konsert?
Konstert o konsert... Va väl Basshunter på fyllan 06 i Göteborg!

 

Värsta känslan?
Ångest, när någon avlider o smärta.

 

Hur ser en perfekt ledig dag ut för dig?
Gå upp klockan 09.00, ut med hunden. Dricka kaffe o glo runt på internet, sen är det dags för Våra bästa år. Sedan träffa vänner, springa i lite affärer o sedan en myskväll i soffan med djuren o bra tv.

 

När grät du senast?
Några veckor sen när jag hittade ett kort på Danzig, min brors gamla hund som jag o min mamma fick åka o avliva. Ångesten steg mig upp i halsen.

 

Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville?
Att jag inte utbildade mig till veterinär o massa andra saker men orkar inte skriva ner allt.


Skulle du vilja vara med i kungafamiljen?
Aldrig! Men vill gärna ha deras förmögenhet!


Vem är ditt drömragg?
Mathias, fast det va han som raggade upp mig.

 

När blir man vuxen?
Alla har vi ett barn som lever inom oss.

 

Vill du säga förlåt till någon?
Till massa...

 

Vem är din hjälte?
Mina föräldrar.

 

Vad tror du på?
Övernaturligt o mer men som sagt, orkar inte skriva ner allt.

 

Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig?
Lycklig, absolut.

 

Vad är lycka?
Mina djur, Mathias, mina vänner som står mig närmast o familjen såklart.

 

En person du beundrar?
Svår fråga.


Vem var din första kärlek?
Kan man skriva om det här när man har en sambo som läser?

 

Vem har makten i ditt liv?
Jag själv o mina ögonstenar.

 

Har du mobbat någon?
Tyvärr. Också en av sakerna jag skulle vilja ändra på.

 

Vilket djur skulle du vilja vara?
Spelar inte så stor roll. Bara jag får vara hos några som älskar mig.

 

Har du någon fobi?
Småkryp m.m

 

Vad är det pinsammaste du gjort ?
Hahaha, oj, för mycket!


  

 
 
Ingen bild

Ingela

7 november 2009 16:22

Halloj!
Jag lovar att inte säga något till någon ang blogga på arbetstid. Kram kram:)

 
Ingen bild

Em

7 november 2009 21:39

Tack Ingela :) Jag hade ju såååå tråkigt! Men kommer nog inte våga göra det igen, hehe! Ses imorgon. Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 18 mars 2010 22:57

... eller inte. Va tror ni? Oavsett så hoppas jag på ett nytt litet "barn" till min fina familj. En liten Myra som hon ska heta.         Vet att jag är urkass på det här med bloggning. Men det finns ju inget att uppdatera med. Vill in...

Av Emelie - 10 mars 2010 16:31

för en väldigt dålig uppdatering! Gosh... Men nu kommer den!   Dagarna innan den stora 25 årsdagen va lite stressiga. Förbereda kalas o smörgåstårta. Men en bättre dag kunde jag inte fått    Min mamma, pappa, Mathias mamma o hennes sambo Fredri...

Av Emelie - 1 mars 2010 23:40


Tyvärr så gillar hon den inte lika mycket som jag vill att hon ska göra   Idag fick även matte ett efterlängtat paket från Ellos med en topp m.m på posten. Nu ska vi bädda ner oss. Natti! ...

Av Emelie - 28 februari 2010 20:02

Oh lycklig är jag för det      Sen har min fina mamma skickat med nytt Royal canin foder för en månad, 1,5kg o en jätte fin stickad äkta "lusekofta" från Norge. Detta tackar vi för!   Nu ska jag snart sminka mig o jobba min sista natt för den...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards